Shop Mobile More Submit  Join Login
Pokemon: Jigglypuff Plushie by VesteNotus Pokemon: Jigglypuff Plushie by VesteNotus
In the words of :iconalakazzandra: *Alakazzandra, "What the puff?"

^___^ What the puff indeed!
In exchange for coding my website, alakazzandra kindly offered that I simply make her a life size Jigglypuff.

I hope this is to your liking!
Add a Comment:
 
:iconmanuela99:
Manuela99 Featured By Owner Dec 22, 2010
Awwww... Cute! Onde comprou?
Reply
:iconhappycharmander:
happycharmander Featured By Owner Apr 11, 2010
jigglypuff! :sing::sleep: yay!
Reply
:iconwiqqles:
Wiqqles Featured By Owner Jul 24, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Its so cute! ^^
Good job ;)

I want one :love: but i can't find big plushies of jigglypuff ...
Reply
:iconbricanei14:
bricanei14 Featured By Owner Nov 19, 2008
Hi!! I like your plushie..It's cute...! ;3
Can I add you??
Reply
:iconadnileb:
adnileb Featured By Owner Aug 9, 2007  Hobbyist General Artist
so adorable! ^.^
Reply
:iconkaijumama:
kaijumama Featured By Owner Aug 4, 2007  Professional Artisan Crafter
Really beautiful work! :aww: I love the swirly curl on his head.
Reply
:iconvestenotus:
VesteNotus Featured By Owner Aug 7, 2007
thank you so much!

for this project, I am pleased to say that simplicity of the pattern really made a difference. ^___^
Reply
:iconseraphimred:
SeraphimRed Featured By Owner Jul 18, 2007
it's things like this (and flamethrower) that make me see why she likes jigglypuff so much!
Reply
:iconclevelandrock:
ClevelandRock Featured By Owner Jul 2, 2007
Yay! Jiggy-jig! Great work.
Reply
:iconiwannapiercemybrain:
IWannaPierceMyBrain Featured By Owner Jul 2, 2007
:lol: Great plushie. Excellent work on this one :clap: .
Reply
:iconchaos-bringer23:
chaos-bringer23 Featured By Owner Jun 30, 2007
:D Very cute and accurate!
Reply
:iconpyrosim:
Pyrosim Featured By Owner Jun 29, 2007
Haha, awesome.
Reply
:iconmwacha:
mwacha Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist General Artist
AHH!!! *glomp*
Reply
:iconwaynekaa:
waynekaa Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist Artisan Crafter
It's excellent that you got it perfectly round
Reply
:iconalakazzandra:
Alakazzandra Featured By Owner Jun 29, 2007
PUFF YES!
Reply
:iconsweetplushiecake:
SweetPlushieCake Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist Artisan Crafter
Life size? So it's about 2 feet?
Reply
:iconvestenotus:
VesteNotus Featured By Owner Jun 29, 2007
very close to it! *Alakazzandra assures me that Jigglypuff is 20" tall
and believe you me, she knows her stuff about Jigglypuff!!
Reply
:iconanimejunkie18:
AnimeJunkie18 Featured By Owner Jun 29, 2007
OMG :wow: !!! JIGGLYPUFF IS MY FAVORITE PKMN :love: !!! I've been hoping you'd make a Jigglypuff, and this is the cutest plushie of her I've ever seen :nod: !!! And she's life size?! Alakazzandra is VERY lucky XD! *addst to faves DEFINITELY! :+favlove: *
Reply
:iconanimejunkie18:
AnimeJunkie18 Featured By Owner Jun 29, 2007
OMG :wow: !!! JIGGLYPUFF IS MY FAVORITE PKMN :love: !!! I've been hoping you'd make a Jigglypugg, and this is the cutest plushie of her I've ever seen :nod: !!! And she's life size?! Alakazzandra is VERY lucky XD! *addst to faves DEFINITELY! :+favlove: *
Reply
:iconiloveramen88:
iloveramen88 Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Awwww so cute!!! I love the way you did it's swirl on top of its head! :heart:
Reply
:iconmini-marianne:
Mini-Marianne Featured By Owner Jun 29, 2007
aww! Cute Jigglypuff! Nicely done!
Reply
:iconkateryou:
KateRyou Featured By Owner Jun 29, 2007
It is so cute. XD
Reply
:iconbeastbabe:
Beastbabe Featured By Owner Jun 29, 2007
Awwww cuuutttteee!!!!
Reply
:iconkitanya:
Kitanya Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist Digital Artist
aweee what an adorable puffball XD~
I used to love jigglypuff because it was so round and pink owo!!
Reply
:icongearth:
GearTH Featured By Owner Jun 29, 2007
JIGGLYYY D:
I want one ;-; lol.
Reply
:iconmetalformer:
metalformer Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist Traditional Artist
So kawaii!!! Very puff indeed! ^^
Reply
:iconmewfanatic:
Mewfanatic Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist
Life sized cool! Thats's actually a really excellent idea life sized Pokemon plushies :O_o:
Reply
:iconlorilei:
Lorilei Featured By Owner Jun 29, 2007   Writer
:aww:
Reply
:iconmartmeisterpaladin:
MartmeisterPaladin Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist
That's great! :D
Reply
:iconlachrymosity:
lachrymosity Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist Artisan Crafter
This is so cute!! Looks exactly like Jigglypuff, if...it...er, was a plushie. >__> Love it! :heart:

I hope you don't mind me asking but how long did it take you to make it?
Reply
:iconvestenotus:
VesteNotus Featured By Owner Jun 29, 2007
^__^ Thank you!

Also, I don't mind you asking at all! :-P Jigglypuff took about 2 hours to make
Reply
:iconlachrymosity:
lachrymosity Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist Artisan Crafter
no prob! :D

whoa, you work fast!! Did you sew it by hand or use a sewing machine?
Reply
:iconthegeckoninja:
TheGeckoNinja Featured By Owner Jun 29, 2007  Hobbyist Digital Artist
kewl XD
Reply
:iconzweizigalon:
zweizigalon Featured By Owner Jun 29, 2007  Student Digital Artist
Jigglypuff has puns of steel. :3
Reply
:iconptgreat:
PTGreat Featured By Owner Jun 29, 2007
Gotta make 'em all, gotta make 'em all!

lol...couldn't help myself. Cute jigglypuff!
Reply
:iconotakugirl78:
OtakuGirl78 Featured By Owner Jun 29, 2007
OMG!! So cute! You have such a wonderful talent!
Reply
:iconotakugirl78:
OtakuGirl78 Featured By Owner Jun 29, 2007
OMG!! So cute! You have such a wonderful talent!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 29, 2007
Image Size
375 KB
Resolution
553×731
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,227
Favourites
77 (who?)
Comments
37
Downloads
705

Camera Data

Make
Panasonic
Model
DMC-FX3
Shutter Speed
10/80 second
Aperture
F/3.2
Focal Length
8 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Jun 28, 2007, 9:19:27 PM
×